Om din online sekretær

Som klarer dine opgaver online
Jeg er den fleksible sekretær og “blæksprutte”, der træder til, hvis I i en periode har brug for aflastning eller hjælper med de områder I har nedprioriteret pga. travlhed.
Jeg tager mig af alle typer opgaver – fra opdatering af regnearket til bogføring og selvfølgelig også opdatering af jeres hjemmeside.

Jeg er:
– Rutineret PC-bruger
– Windows og Linux (Ubuntu)
– Rutineret Excel bruger
– Rutineret Word bruger
– CMS bruger af WordPress, Joomla, Umbraco og en del flere
– Er ved at sætte mig ind i VBA og kan også tilbyde dette snart.
– Bruger af Navision online

Eksempler på online sekretæropgaver
– informationsmateriale – manualer – håndbøger osv.
– rette, opdatere og udvikle regneark til virksomheden
– bogføring
– opdatere jeres webshop også redigere billeder dertil
– generel opdatering af jeres hjemmeside

Tingene skal være i orden
Jeg er hurtig, fleksibel og grundig. Jeg holder, hvad jeg lover – og jeg løser lige så gerne rutineopgaver.
Jeg ved alt om, hvor vigtigt det er at overholde en deadline. Og når jeg får en opgave, kan du regne med, at den bliver løst optimalt – til tiden og til den aftalte pris.

Alt dette til kun kr. 350,- pr time (437,5 inkl. moms)

Kontakt mig på tlf. 51 77 79 23 eller lars@lm-hjemmesider.dk

Med venlig hilsen
Lars Helleberg Stisen
lm-hjemmesider.dk